Retourneren en garantie

Retourneren

Wij leveren alle artikelen met de wettelijke garantie welke inhoud dat het product doet wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Een uitzondering geldt voor alle producten waarop maatwerk van toepassing is. Deze kunnen niet geretourneerd worden.
Voor ruiling gelden enkele voorwaarden.
Retourprocedure

  1. Geef uw retourzending per telefoon of e-mail aan ons door
  2. U ontvangt van ons een retourbon welke u bij het pakketje kunt bijsluiten. Het is ook mogelijk om het Europees Modelformulier voor Herroeping te downloaden door hier te klikken.
  3. Na ontvangst heeft u 14 dagen om aan te geven dat u van de koop afziet. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na die melding inclusief factuur (of ander aankoopbewijs). Wij stellen het op prijs als u aangeeft wat de reden is van het retour.
  4. Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden geaccepteerd, echter worden de verzendkosten in rekening gebracht.
  5. Het artikel mag niet beschadigd zijn en moet in zo origineel mogelijke verpakking geretourneerd worden. Wanneer een artikel toch beschadigd is, kunnen de kosten aan de consument in rekening worden gebracht.
  6. Na ontvangst van het artikel met bijbehorende factuur en een toelichtende brief, krijgt u van ons een bevestiging. Het gehele aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de aankoop op uw rekening worden overgemaakt.


Garantie

Welke garantie heb ik op mijn aankopen?
Voor al onze producten geldt een garantie van tenminste 1 jaar, mits er bij de product omschrijving een langere termijn staat vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van u als consument.

Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?
Wanneer een door u aangekocht artikel binnen de garantietermijn defect raakt, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen dan na ontvangst van het desbetreffende artikel zorgdragen voor een snelle en correcte afhandeling.

Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden.
Uw factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.


Klachten

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.

U kunt een email sturen o.v.v. klacht of schriftelijk versturen naar:
Bestelvloerkleed.nl
Stephensonstraat 47
7903 AS Hoogeveen

Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP, Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).